22 Temmuz 2013 Pazartesi

Blog hayatına merhaba

    

3 Mayıs 2011 doğumlu bal gibi tatlı bir kızım var.. BADE NAZ ım var tabikide ..Annelik  çok zevkli, çok eğlenceli aynı zamanda yorucu geçiyor...benim gibi devamlı okuyan olunca daha da zor geçiyor...eee tabi evde titiz bir başak burcu baba olunca çatışmalarda olmuyor değil...yine ne okudun acaba diye söylenip  çıkıyor karşıma :) 

                  Gördüğüm en karışık iş olduğunu düşünüyorum anneliğin...hani hamile olduğunu öğrenip ben daha hazır değilim diyenler olur ya... içinizden nesine hazır değilsin diye geçirdikleriniz..işte gerçekten hazır olmak gerekli....

Amacımız Bade iyi yetişsin, topluma, insana, vatana hayırlı bir evlat olsun...herşeyden once mutlu olsun sağlıklı olsun  diye bugüne kadar bir sürü araştırma yaptım.Oyunlar, etkinlikler, yemekler derken kafayı bozdum galiba azcık..


Bade doğduğundan beri hep bir blog açasım vardı nasip bugüneymiş
 
 Artık bende ufaktan bir yazar moduna geçip, kızım için biriktirdiğim mektuplarımı , anılarımı, yaptığım yemekleri ve etkinlikleri bur da hem belgelerim hem de paylaşırım...

1 yorum:

  1. oğlum 2 mayis 2011 doğumlu.kizinizin aktivetelerini ve sizin calismalarinizi ve blog takibinizi görünce kendimden ve anneliğimden utandim.sozde ben eğitimciyim.ben yeni parmak boyasi yapmaya basladim.ama onu oturtmak belli seyleri boyamak cok zor.dikkati iyi ama kitap bakarken vinç reklamlarini okurken..bana tavsiyeniz nedir?

    YanıtlaSil